اماکن تفریحی در بانکوک تایلند
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

اماکن تفریحی در بانکوک تایلند

شهربازی دریم ورلد خارج از شهر واقع شده و به بخش  های دریم ورلد پلازا ، باغ رویایی سرزمین خیالی و سرزمین ماجرا تقسیم شده است. پلازا در بخش ورودی این شهربازی قرار دارد فروشگاهها و ساختمانهای رنگارنگ با اشکال مختلف را در همه جای آن در تور تایلند 95  میتوان دید و خلاصه جایی شبیه به دیزنی لند آمریکاست. باغ رویایی علاوه بر طبیعت سرسبز و زیبا ، دریاچه بزرگی نیز دارد. سرزمین خیالی نیز طرح هایی از قصه های جن و پری و سرگرمی های متنوع برای مسافران تور لحظه آخری تایلند  دارد.شهر بازی دریم ورلد با انواع بازی ها و سرگرمی های بسیار،یکی از مکان های تفریحی دیدنی تور تایلند است که لحظات شادی را برای کودکان فراهم می کند.

 

نمایی از شهربازی دریم ورلد

 

نمایی از شهربازی دریم ورلد

 

 

یکی دیگر از دیدنیهای بانکوک که مورد توجه گردشگران تور تایلند می باشد،پارک لامپيني بانکوک تایلند است. این پارک فضاي باز بزرگي است که سابقا متعلق به راماي ششم بوده و امروز به پارکي عمومي تبديل شده است. فضای سر سبز این پارک و وجود استراحتگاه برای گردشگران تور تایلند بهار 95  هم چنین امکان قایق سواری و دیگر امکانات موجب شده که این پارک به یکی از مراکز تفریحی بانکوک تبدیل شود. در این پارک دو چرخه سواری در طول روز بین ساعات 10 تا 15 مجاز است و ممنوعیت سیگار کشیدن در کل پارک در تور تایلند خرداد 95  وجود دارد.

 

در مرکز شهر بانکوک تایلند باغ وحش دوزيت بانکوک واقع شده است و بيش از 1000 پرنده 2000  حيوان و را در خود جاي داده است. گونه هاي مختلفي از پرندگان نيز در قسمتي ديگر از اين باغ وحش که به جزيره پرندگان معروف است نگهداري مي شوند. زرافه، کرگدن، فيل، تمساح، ببر، کانگورو، پنگوئن، گورخر، ميمون، اسب آبي و خرس از جمله حيواناتي هستند که در اين باغ وحش برای تماشای مسافران تور تایلند خرداد 95 وجود دارند.رستوران هايي هم که غذاي تايلندي سرو مي کنند در اطراف اين درياچه واقع شده اند.سرگرمي هاي ديگري مانند فيل سواري، شوي تغذيه حيوانات و قايق سواري بر روي درياچه واقع شده در وسط اين باغ وحش، برای مسافران تور لحظه آخری تایلند  وجود دارند.

 

باغ وحش دوزیت در بانکوک





:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: اماکن تفریحی در بانکوک تایلند,دیدنی های تایلند, جاذبه های گردشگری تایلند , جاذبه های توریستی تایلند , بهترین جاذبه های توریستی تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 4 ارديبهشت 1395
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی